ROSTUL ZIDURILOR II

8 comentarii

  1. dan said,

    August 28, 2010 la 11:33 AM

    fain cadru

  2. August 30, 2010 la 6:51 PM

    ei, nu chiar. asta chiar e o foto slabă, dar, na, am pus-o aciişa.

  3. August 30, 2010 la 6:54 PM

    deci, livia, mi se pare în continuare memorabil că ai trimis pozele din Retezat tuturor prietenilor noştri, numai mie nu. Asta în condiţiile în care la munte am fost doar noi doo (doo muieri fără bărbaţi, vorba salvamontiştilor) iar ei, pritenii noştri comuni care momentan deţin pozele pe care doar eu aş avea dreptul să le am, ei, prietenii noştri, nu.

  4. livia said,

    August 30, 2010 la 7:26 PM

    stai, ma. ca lor le-am trimis, cum ti-am zis, varianta incompleta. 🙂

  5. August 30, 2010 la 7:44 PM

    a, exact! şi mărturisirea asta ar trebui să aibă darul miraculos de a mă linişti.

  6. livia said,

    August 31, 2010 la 10:33 AM

    asa-i? ;;)

  7. muntele said,

    Septembrie 2, 2010 la 1:07 AM

    azi s-a dat ora exactă în retezat. a nins.

  8. Septembrie 2, 2010 la 9:11 AM

    Aşa să ne ajute dumnezeu.


Lasă un răspuns

